hocam olaylar patlak verdikten sonra haftası dolmadan benim hesabım acildi. ben sadece r10daki ticaretlerde ordan gonderim yapıyordum ornek olarak hiç para almadim paparama. yavas yavas aciyorlar hesapları ama kanımca eger illegal durumu olmayan kişilere temizinden bi vergi borcu + faturasız iş için bir ceza gelecek diye bekliyorum. para giriş cikisi cok olan hesaplar için söylüyorum şahsi düşüncem. herhangi bir dayanagım yok