• 24-06-2025, 15:34:55
    #10
    Hocam Allah yardımcısı olsun, benimde aynı şekilde geliyor 24 25 k asgari kredi kartini ,şükürler olsun Rabbım bir yerden gönderiyor. Allah borçlulara yardim etsin insallah
  • 24-06-2025, 15:37:40
    #11
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kişi 45-50 yaşlarında bir ablamız. Eşi yok, ailesi yok. Bir kız çocuğu var ve bir yandan o çocuğu okutuyor. Anlayacağınız zor bir hayatı var, borçlanmak zorunda kalmış. Bende şuanda elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum.
    Anladım, daha çok gençlerde bu durumu gördüğüm için karşıdakini de genç sandım, istisnalara girmiş.

    Bu durumda maaşı olduğu için sosyal haklardan pek yararlanabileceğini düşünmüyorum ama yine de belediye ve aile bakanlığının programlarına bakmak gerek.

    Ayrıca işten zamanı kalıyorsa restoranla yaprak sarabilir ya da mantı açabilir. Bu gibi ek işleri de değerlendirebilir en azından feraha kavuşana kadar.
  • 24-06-2025, 15:39:46
    #12
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım, daha çok gençlerde bu durumu gördüğüm için karşıdakini de genç sandım, istisnalara girmiş.

    Bu durumda maaşı olduğu için sosyal haklardan pek yararlanabileceğini düşünmüyorum ama yine de belediye ve aile bakanlığının programlarına bakmak gerek.

    Ayrıca işten zamanı kalıyorsa restoranla yaprak sarabilir ya da mantı açabilir. Bu gibi ek işleri de değerlendirebilir en azından feraha kavuşana kadar.
    Cevaplarınız için çok teşekkür ederim hocam. İleteceğim fikirlerinizi, vakit ayırdınız var olun.
  • 24-06-2025, 16:07:30
    #13
    kira sıkıntı. kira olmasa borcu ödemesin dörtte biri kesilsin maaşının diyecem. ama kalanla hem kira hem geçim zor. yine de ben olsam borcu ödemezdim. ekside olup başkasının eline bakacağıma az parayla geçinmeye çalışırım daha iyi
  • 24-06-2025, 17:49:00
    #14
    Borcu uzun bir yıla yaymalara gerekiyor. Kredi de çıkmaz diye düşünüyorum ama benim çevremde bu şekilde olanlar, faizi düşünmeyip borcu kredi çekerek kapattılar.
  • 24-06-2025, 22:26:06
    #15
    güne girip 1. olmak iyi geliyor