Anladım, daha çok gençlerde bu durumu gördüğüm için karşıdakini de genç sandım, istisnalara girmiş.
Bu durumda maaşı olduğu için sosyal haklardan pek yararlanabileceğini düşünmüyorum ama yine de belediye ve aile bakanlığının programlarına bakmak gerek.
Ayrıca işten zamanı kalıyorsa restoranla yaprak sarabilir ya da mantı açabilir. Bu gibi ek işleri de değerlendirebilir en azından feraha kavuşana kadar.
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim hocam. İleteceğim fikirlerinizi, vakit ayırdınız var olun.