Hocam bu kişi 45-50 yaşlarında bir ablamız. Eşi yok, ailesi yok. Bir kız çocuğu var ve bir yandan o çocuğu okutuyor. Anlayacağınız zor bir hayatı var, borçlanmak zorunda kalmış. Bende şuanda elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum.
Anladım, daha çok gençlerde bu durumu gördüğüm için karşıdakini de genç sandım, istisnalara girmiş.
Bu durumda maaşı olduğu için sosyal haklardan pek yararlanabileceğini düşünmüyorum ama yine de belediye ve aile bakanlığının programlarına bakmak gerek.
Ayrıca işten zamanı kalıyorsa restoranla yaprak sarabilir ya da mantı açabilir. Bu gibi ek işleri de değerlendirebilir en azından feraha kavuşana kadar.