• 12-06-2025, 19:55:30
    #1
    Herkese selamlar,
  • 12-06-2025, 19:57:34
    #2
    Benimde gizli bir dosyam vardı sürekli adliyeye gidiyordum ama bilgi vermiyorlardı. Hatta dosyayı farklı bir şehire göndermişler, ilk gittiğim savcının bile erişemeyeceğini söylemişlerdi. Yanlış hatırlamıyorsam bir tek dilekçe vererek öğrenilebiliyordu.
  • 12-06-2025, 19:59:57
    #3
    Soruşturma kapsamında kimseye bilgi verilmez. Uyapta da soruşturma iddianame hazırlanıp dosya açılana kadar görünmez. Gayet normal bir seyir.

    Eğer kvuşturmaya gerek yoktur kararı çıkarsa tebligat alırsınız.
  • 12-06-2025, 20:03:04
    #4
    Sanık mı, tanık mı?
  • 12-06-2025, 20:05:10
    #5
    Ne olmasını bekliyorsunuz acaba gel beraber nasıl dolandırmışınız diye konuşmasını mı.


    Not: Dava konusu bu olduğu için örneği bu şekilde verdim sizi itham etmedim yani
  • 12-06-2025, 20:05:17
    #6
    Tanık durumunda olduğunuzu düşünüyorum hocam, sanık olsaydınız savcılık makamı dosyayı oluşturduktan sonra uyapta gözükürdü.
    (Türk milleti olarak hepimiz avukat gibi yorum yapıp yazmayı ne çok seviyoruz kendim dahil hepimizi eleştiriyorum)
    siz siz olun bir avukattan görüş alın hocam burada yazılanlara kulak asmayın
  • 12-06-2025, 20:08:28
    #7
    Bizzat başıma geleni söyleyeyim. Ağustos 2024 yılında dolandırıldım. Sonrasında hemen 5 gün sonra savcılığa suç duyurusunda bulundum. 1 seneye yakın oldu neredeyse. Bundan tam üç ay önce de savcılığa gittim. Beni oradan oraya yönlendirip durdular. En sonunda bir savcıdaymış. Onun olduğu büroya gittim yok b blok bilmem ne. Gittim kadın vardı, anlattım. Dedi adam parayı btcturk'e atmış, kullandığı hat patates hatmış. Kişiyi bulmuşlar ifadesini almışlar. Ancak bana ne belge, ne de nüshası verilmedi. Dosya kapandı mı dedim dosyanız hâlâ açıktır denildi. Durum bu şekilde hocam.