Soruşturma kapsamında kimseye bilgi verilmez. Uyapta da soruşturma iddianame hazırlanıp dosya açılana kadar görünmez. Gayet normal bir seyir.

Eğer kvuşturmaya gerek yoktur kararı çıkarsa tebligat alırsınız.