Tanık durumunda olduğunuzu düşünüyorum hocam, sanık olsaydınız savcılık makamı dosyayı oluşturduktan sonra uyapta gözükürdü.
(Türk milleti olarak hepimiz avukat gibi yorum yapıp yazmayı ne çok seviyoruz

kendim dahil hepimizi eleştiriyorum)
siz siz olun bir avukattan görüş alın hocam burada yazılanlara kulak asmayın