Benimde gizli bir dosyam vardı sürekli adliyeye gidiyordum ama bilgi vermiyorlardı. Hatta dosyayı farklı bir şehire göndermişler, ilk gittiğim savcının bile erişemeyeceğini söylemişlerdi. Yanlış hatırlamıyorsam bir tek dilekçe vererek öğrenilebiliyordu.