• 11-06-2025, 20:21:17
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bu sene karpuz alan oldu mu? Soru saçma gelecek ama aldığım tüm karpuzlar kıpkırmızı ama ne tat var ne eskisi gibi güzel değil.
    Hep aldığım yerleri değiştirdim alırken lakin tiksinti geldi. Karpuz karpuz değil rengi kırmızı da olsa kabak gibi bişey..
  • 11-06-2025, 20:22:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizim mahalleden sürekli aldığımız karpuzcu var oldukça güzel.
  • 11-06-2025, 20:22:46
    #3
    Evdekiler almış ama ben kilosu 26 TL'den karpuz almadım, almamda.. SOYGUN VAAAAARRRRR !.. Rezalet..
  • 11-06-2025, 20:23:44
    #4
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Merhabalar,
    Haziran 1 den bu yana karpuz tüketiyoruz. 1 gün iyiyse bir gün kötü oluyor. 🥲
  • 11-06-2025, 20:24:39
    #5
    Geçen gün Bim'den aldık, beğenmedim
  • 11-06-2025, 20:25:38
    #6
    bizde aldık hep tatlıydı, kendi tarlamıza da ektik bu sene nasıl olacak bakalım
  • 11-06-2025, 20:27:25
    #7
    Turpla boyuyorlar.
  • 11-06-2025, 20:27:52
    #8
    Dedem vefat etmeden önce bana nasıl karpuz seçileceğini göstermişti 2010 yılından bu yana hiç kötü karpuz yemedik, bu sene de dahil. Ancak aynı şikayeti ben kavun için yapabilirim.

    Kavun seçmeyi öğretene karpuz seçme e book ücretsiz.
  • 11-06-2025, 20:28:30
    #9
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene karpuz alan oldu mu? Soru saçma gelecek ama aldığım tüm karpuzlar kıpkırmızı ama ne tat var ne eskisi gibi güzel değil.
    Hep aldığım yerleri değiştirdim alırken lakin tiksinti geldi. Karpuz karpuz değil rengi kırmızı da olsa kabak gibi bişey..
    Kilo 5 TL - 10 TL olandan aldık fiyat farkı dışında fark yok eski karpuzun tadı yok hep aşılı