Az önce aldım eve geldim. Tadına baktım. Konuyu gördüm.
Bı adana karpuzu değil ama tadı yine iyi.
Bu Sene Karpuz Alan Oldu mu?
41
●1.380
- 11-06-2025, 20:44:30Bir kaç yerden aldık ama Daha Kabak aşılı karpuzlar satılıyor. 1 aya kadar anca orjinal karpuzlar çıkar. Özellikle alırken çekirdek yetişme karpuzmu diye sorun satıcı bunu bilmiyorsa zaten %50 %50 ihtimal var iyi yada kötü çıkma şansıTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Adanada tek bir yerden alıyorum oda orjinal yetiştiriciden alıp satıyor. - 11-06-2025, 20:52:01chtgbt aç kamerayı sorprestij123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2025, 21:30:22Babam aldı, şeker gibi 14 kg. Almanızı tavsiye ederim. Şekerli en azından, ot gibi değil.
- 11-06-2025, 21:46:19ilk 3 tanesi tatsız dı ilk aldığım için beyazdı
3 den sonrakiler iyi şu an.
TahsinCetinkaya bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
