• 11-06-2025, 20:29:37
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Az önce aldım eve geldim. Tadına baktım. Konuyu gördüm.
    Bı adana karpuzu değil ama tadı yine iyi.
  • 11-06-2025, 20:30:07
    #11
    Evet aldık. Ankara'da karpuzlar 25 TL civarı fakat Çağdaş denilen markette 10 TL kilosu.

    Karpuz renkli ve lezzetliydi.
  • 11-06-2025, 20:35:28
    #12
    temmuz da çıkan karpuzlardan alın daha iyi olacaktır erkenden topluyorlar ya tadı yok ta kabak haziran sonu temmuz başı en iyisi
  • 11-06-2025, 20:44:30
    #13
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene karpuz alan oldu mu? Soru saçma gelecek ama aldığım tüm karpuzlar kıpkırmızı ama ne tat var ne eskisi gibi güzel değil.
    Hep aldığım yerleri değiştirdim alırken lakin tiksinti geldi. Karpuz karpuz değil rengi kırmızı da olsa kabak gibi bişey..
    Bir kaç yerden aldık ama Daha Kabak aşılı karpuzlar satılıyor. 1 aya kadar anca orjinal karpuzlar çıkar. Özellikle alırken çekirdek yetişme karpuzmu diye sorun satıcı bunu bilmiyorsa zaten %50 %50 ihtimal var iyi yada kötü çıkma şansı

    Adanada tek bir yerden alıyorum oda orjinal yetiştiriciden alıp satıyor.
  • 11-06-2025, 20:52:01
    #14
    prestij123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedem vefat etmeden önce bana nasıl karpuz seçileceğini göstermişti 2010 yılından bu yana hiç kötü karpuz yemedik, bu sene de dahil. Ancak aynı şikayeti ben kavun için yapabilirim.

    Kavun seçmeyi öğretene karpuz seçme e book ücretsiz.
    chtgbt aç kamerayı sor
  • 11-06-2025, 20:58:21
    #15
    Geçen ben yol kenarından birisinden aldım mükemmel bir karpuzdu bir daha alırım diye oradan geçiyorum ama adam yok.
  • 11-06-2025, 21:30:22
    #16
    Babam aldı, şeker gibi 14 kg. Almanızı tavsiye ederim. Şekerli en azından, ot gibi değil.
  • 11-06-2025, 21:35:36
    #17
    2 ay olmuştur almaya başlayalı hiç kötü denk gelmedi daha bugün yine aldım adana karpuz gelmiş 25 tl indi kilosuda 2 ay önce 75 tl idi antalya yada iran karpuzları aldığımda
  • 11-06-2025, 21:46:19
    #18
    ilk 3 tanesi tatsız dı ilk aldığım için beyazdı 3 den sonrakiler iyi şu an.
    • TahsinCetinkaya
    TahsinCetinkaya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.