• 11-06-2025, 21:50:48
    #19
    Aldığınız yeri değiştirin bugün 2 defa farklı yerlerde yedim ikiside gayet güzeldi.
  • 11-06-2025, 22:18:33
    #20
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldığınız yeri değiştirin bugün 2 defa farklı yerlerde yedim ikiside gayet güzeldi.
    Hepsinde değiştirdim sonuç fiyasko ama bu sefer muhiti değiştireyim. Belkide aynı yerden aldıkları için tadı yoktu.
  • 11-06-2025, 22:30:20
    #21
    Bizim aldıklarımız hep güzel fakat tanıdık biri var bilecikten getiriyor o yüzden olabilir. Karpuzları baya güzel oluyor.
  • 11-06-2025, 23:03:13
    #22
    Kurumsal Üye
    Kabak gibi olanlar kabak aşısı olduğu için öyle Yakın çevremizde yetiştiği için henüz kötüsüne denk gelmedim.
  • 11-06-2025, 23:06:56
    #23
    pazardan yada manavdan almayı deneyin hocam. marketten alıyorsan normaldir
  • 11-06-2025, 23:41:57
    #24
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene karpuz alan oldu mu? Soru saçma gelecek ama aldığım tüm karpuzlar kıpkırmızı ama ne tat var ne eskisi gibi güzel değil.
    Hep aldığım yerleri değiştirdim alırken lakin tiksinti geldi. Karpuz karpuz değil rengi kırmızı da olsa kabak gibi bişey..
    artık eski hiç bişeyi dogru düzgün bulamazsın ilaçlama etkisiyle artık tadı tuzu kalmadı bende almışım 3 gündür yiyemedim tadı yok diye atıcam cöpe yapacak bişi yok
  • 12-06-2025, 00:35:05
    #25
    Tadı güzel olsa ne olacak? Bu ülkede ağzımızın tadı kalmadı ki zaten.
  • 12-06-2025, 01:38:41
    #26
    Karpuz seçmeden anlamam fakat bildiğim tek birşey var küçük karpuz almayın tadı olmuyor.
  • 12-06-2025, 02:56:39
    #27
    Getir den aldım çok güzel çıktı bakkaldan aldım içi kıpkırmızı tadı hiç yok sıfır. Fabrikasyon mudur nedir