TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene karpuz alan oldu mu? Soru saçma gelecek ama aldığım tüm karpuzlar kıpkırmızı ama ne tat var ne eskisi gibi güzel değil.
Hep aldığım yerleri değiştirdim alırken lakin tiksinti geldi. Karpuz karpuz değil rengi kırmızı da olsa kabak gibi bişey..
Bir kaç yerden aldık ama Daha Kabak aşılı karpuzlar satılıyor. 1 aya kadar anca orjinal karpuzlar çıkar. Özellikle alırken çekirdek yetişme karpuzmu diye sorun satıcı bunu bilmiyorsa zaten %50 %50 ihtimal var iyi yada kötü çıkma şansı

Adanada tek bir yerden alıyorum oda orjinal yetiştiriciden alıp satıyor.