TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene karpuz alan oldu mu? Soru saçma gelecek ama aldığım tüm karpuzlar kıpkırmızı ama ne tat var ne eskisi gibi güzel değil.
Hep aldığım yerleri değiştirdim alırken lakin tiksinti geldi. Karpuz karpuz değil rengi kırmızı da olsa kabak gibi bişey..
Kilo 5 TL - 10 TL olandan aldık fiyat farkı dışında fark yok eski karpuzun tadı yok hep aşılı