• 28-05-2025, 19:42:00
    #1
    Merhabalar, bir hocamız vize finalde 20 soru şeklinde sınav yapıyor fakat herkesin notları 37-39.. vs şeklinde geliyor ayrıca devam notlarını da kafasına göre giriyor ders işlemiyor sadece derste herkese sunum yaptırıyor. Hocayı araştırdığımda daha önceden farklı konulardan da vukuatlı. Ayrıca eski dönemlere ve farklı derslerine girenler de aynı konudan şikayetçi. Öğrenci işlerinin konu ile yeterince ilgileneceğeğini düşünmüyorum sonuç alabileceğim şekilde başka nereye şikayet edebilirim. Biz yandık diğer öğrenciler yanmasın ayrıca mümkünse hakkını veremedeği mesleğini icra edemesin istiyorum.
  • 28-05-2025, 19:42:54
    #2
    Cimer çok etkili.
  • 28-05-2025, 19:46:19
    #3
    Cimer etkili ancak biz lisede yurdu şikayet etmiştik isim gözükmüyordu memleket gözüküyordu müdür gelip ankaralı kim var demişti bizim arkadaş atladı buyrun hocam diye
    Öyle öyle şikayet edenleri buldular

    Bilgilerinizin deşifre olmayacağından eminseniz yapın yoksa uyuz olurlar
  • 28-05-2025, 19:50:29
    #4
    NaciBLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimer etkili ancak biz lisede yurdu şikayet etmiştik isim gözükmüyordu memleket gözüküyordu müdür gelip ankaralı kim var demişti bizim arkadaş atladı buyrun hocam diye
    Öyle öyle şikayet edenleri buldular

    Bilgilerinizin deşifre olmayacağından eminseniz yapın yoksa uyuz olurlar
    Sıkıntı değil hocam seçmeli ders zaten birdaha seçmeyeceğim
  • 28-05-2025, 19:56:12
    #5
    4 yıllık 2 üni görmüş biri olarak zaten üni hocası öyle olmalı diyorum. Biz de zamanında öyle hocalara kızardık. Sonradan en kalıcı bilgileri bu tip bir zorlamayla öğrendiğimizi fark ettik. Orası lise değil. Bence şikayet etmeyin. En güzel yol ondan görev istemeniz olur.
  • 28-05-2025, 20:26:01
    #6
    Bağlı oldugu tüm yerlere
  • 28-05-2025, 20:27:53
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Üniversitenin hukuk müşavirliği ve rektörlük etkilidir.
  • 28-05-2025, 21:51:24
    #8
    Üniversite hoca şikayetleri Cimer işe yaramıyor savcılık üzerinden şikayet edilebiliyor özellikle not konusunda orada da savcılık sınav kağıdın için farklı üniversitelerden 2 hocaya okutuyor ve kağıdını onlar puanlıyor. Eğer fark çok fazla ise örneğin hoca 10 vermiş diğerleri 90 diyor bu durumda görevi kötüye kullanmaktan şikayet etme hakkınız oluyor.

    Ancak bu durumda hiç bir zaman itirazın sonuç aldığını görmedim. Çünkü o hocalarda aynı alanda hoca oldukarı %85 birbirinin arkadaşı. Birbirini rahatsız edecek rapor yazmıyor. olan öğrenciye oluyor
  • 28-05-2025, 23:13:06
    #9
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 yıllık 2 üni görmüş biri olarak zaten üni hocası öyle olmalı diyorum. Biz de zamanında öyle hocalara kızardık. Sonradan en kalıcı bilgileri bu tip bir zorlamayla öğrendiğimizi fark ettik. Orası lise değil. Bence şikayet etmeyin. En güzel yol ondan görev istemeniz olur.
    hocam konuda da belirttim keşke bir şeyler katsa fakat ders işlemiyor