Merhabalar, bir hocamız vize finalde 20 soru şeklinde sınav yapıyor fakat herkesin notları 37-39.. vs şeklinde geliyor ayrıca devam notlarını da kafasına göre giriyor ders işlemiyor sadece derste herkese sunum yaptırıyor. Hocayı araştırdığımda daha önceden farklı konulardan da vukuatlı. Ayrıca eski dönemlere ve farklı derslerine girenler de aynı konudan şikayetçi. Öğrenci işlerinin konu ile yeterince ilgileneceğeğini düşünmüyorum sonuç alabileceğim şekilde başka nereye şikayet edebilirim. Biz yandık diğer öğrenciler yanmasın ayrıca mümkünse hakkını veremedeği mesleğini icra edemesin istiyorum.