4 yıllık 2 üni görmüş biri olarak zaten üni hocası öyle olmalı diyorum. Biz de zamanında öyle hocalara kızardık. Sonradan en kalıcı bilgileri bu tip bir zorlamayla öğrendiğimizi fark ettik. Orası lise değil. Bence şikayet etmeyin. En güzel yol ondan görev istemeniz olur.
hocam konuda da belirttim keşke bir şeyler katsa fakat ders işlemiyor