Üniversite hoca şikayetleri Cimer işe yaramıyor savcılık üzerinden şikayet edilebiliyor özellikle not konusunda orada da savcılık sınav kağıdın için farklı üniversitelerden 2 hocaya okutuyor ve kağıdını onlar puanlıyor. Eğer fark çok fazla ise örneğin hoca 10 vermiş diğerleri 90 diyor bu durumda görevi kötüye kullanmaktan şikayet etme hakkınız oluyor.
Ancak bu durumda hiç bir zaman itirazın sonuç aldığını görmedim. Çünkü o hocalarda aynı alanda hoca oldukarı %85 birbirinin arkadaşı. Birbirini rahatsız edecek rapor yazmıyor. olan öğrenciye oluyor