Eskilere baktım da şu an çok iyi yerlerde olan firmalar var
https://www.r10.net/1067408307-post16.html ikas
https://www.r10.net/profil/43185-casso_72.html ibrahim akman
R10'u Merdiven Olarak Kullananlar
15
●1.276
- 27-05-2025, 17:33:54İbrahim Akman kim?
Edit: Kafa Topu. Bunu bilmiyordum ben, harikaymış. Ben @mahsunkaraca; 'yı biliyorum birde. Bunu ekleyebilirsin listeye. - 27-05-2025, 17:35:11100 TL ye script satanlar var forumda.TeoriKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi 20 yıla kazanırlar 1m artık. - 27-05-2025, 17:35:18kafa topunun sahibi değilmiydiCanepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2025, 17:36:23script satılır hocam önemli olan arkasında durmakultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ne yazıkki 100tl satanlar zaman sonra ortadan puf olup gidiyorlar - 27-05-2025, 17:39:22100tl ile ticaret hedefi olan 'günde 10 tane satsam iyi kanka ya' diyen bir zihniyetten bahsetmiyorum tabiki. Yaptıgı işler ile sorun çözen ve güzel proje üretip 50 kişiye değilde bir kişiye satmayı hedefleyen veya reklam için bütçe ayarlayıp kendi projesini yükseltenleri kast ettim. R10da kayde değer benim gördüğüm 15 kişi felan var sağlam işler üreten. Bunalrın yanında tabili kucuk buyuk demeden işinin arkdasında duran cok firma avr. Benim 3 aylık adobe lisansı satın aldıgım gece gunduz fark etmeden yazdıgım ve anlık cevap aldıgım bir hesap satışı yapan bir üyede var ismini şuan buradan hatırlamadım ama çok kıymetli bir davranış bunlar.ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
