Konu
R10'u Merdiven Olarak Kullananlar
27-05-2025, 17:35:11
#6
ultibil
TeoriKod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yani niceleri var r10dan cıkan. Konu bilindik firma olmak değil ki. R10 da 1m de kazanırsın aylık.
100 TL ye script satanlar var forumda.
Bi 20 yıla kazanırlar 1m artık.