R10'u Merdiven Olarak Kullananlar
15
●1.276
- 27-05-2025, 17:52:10amaç da o değil mi zaten burdan daha iyi yerlere geçmek değil mi
- 27-05-2025, 18:08:48Mahsun reis için burası basamak değildi kendisi geldiğinde zaten top noktadaydıCanepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2025, 19:09:45