Konu
R10'u Merdiven Olarak Kullananlar
27-05-2025, 17:31:35
#2
TeoriKod
Yani niceleri var r10dan cıkan. Konu bilindik firma olmak değil ki. R10 da 1m de kazanırsın aylık.