Epson yazıcı kullanan var mı
10
●198
- 12-05-2025, 00:52:38Canon yazıcıda bunu kullanıyorum
https://www.n11.com/urun/agfa-10x15-...gaza=elitstore gayet güzel sonuç alıyorum.
95 yıldız almış hepsi 5 puan. - 12-05-2025, 01:01:49Beni de sublimasyon baskıda çok uğraştirmisti. İki tane yazıcı değiştirdim cinsligi yüzünden.Epiklava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2025, 01:03:18Cins bir türdür üstad. Kullandım ve hala kullanıyorum. Kalitesine hiçbir şey diyemem. Baskı işinde kullanıyorum davetiye fatura vs. Kendi boyasını kullanma şartı vardı mesela çipliydi, boyalarının teki 100 dolar ve çok az baskı alabiliyorsun. Yazılım ile çipini kırıyorlar artık normal boyayı da tanır vaziyete getiriyorlar. Sizin kağıt muhabbetinde de böyle bir şey olabilir iyi araştırın. Hayırlı işler.
- 12-05-2025, 01:10:44Epson bence kalitesiz bir marka değil ben çok memnunum valla. Normal olan da zaten markanın ürününün kullanılması. Kalite o zaman belli olur.
- 12-05-2025, 12:48:27işte adamlar öyle bir sistem yapmışki farklı bir kağıt koyunca iz bırakıyor reddite felanda baktım baya kişi bu konuda şikayetçiAnkon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle