Cins bir türdür üstad. Kullandım ve hala kullanıyorum. Kalitesine hiçbir şey diyemem. Baskı işinde kullanıyorum davetiye fatura vs. Kendi boyasını kullanma şartı vardı mesela çipliydi, boyalarının teki 100 dolar ve çok az baskı alabiliyorsun. Yazılım ile çipini kırıyorlar artık normal boyayı da tanır vaziyete getiriyorlar. Sizin kağıt muhabbetinde de böyle bir şey olabilir iyi araştırın. Hayırlı işler.