Ankon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben de epson kullaniyorum ve farkli bir markanin kagidini kullaniyorum sorun olmadan baski aliyorum. Baski kalitesini ayarlamamis olabilir misiniz?
işte adamlar öyle bir sistem yapmışki farklı bir kağıt koyunca iz bırakıyor reddite felanda baktım baya kişi bu konuda şikayetçi