• 12-05-2025, 14:38:37
    #10
    3 yıl once L-3250 aldım , pişmanım. kağit sıkışması mürekkeb kuruması vs vs. toplam 4-5 kutu a4 yazdırdım. şimdi çalışmıyor.
  • 12-05-2025, 19:16:18
    #11
    Ben Epson 80mm Termal yazıcı kullanıyorum memnunum