Konu
Epson yazıcı kullanan var mı
12-05-2025, 14:38:37
#10
Protex
3 yıl once L-3250 aldım , pişmanım. kağit sıkışması mürekkeb kuruması vs vs. toplam 4-5 kutu a4 yazdırdım. şimdi çalışmıyor.