esim süreci hakkında bilgisi olan
5
●240
- 08-05-2025, 11:19:52Hocam bi kaç gün fazlası oluyor genelde kapanınca yapın zaten 10 dk iş yada bugün yapındEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2025, 11:21:18e-sim yaptıgınızda 4 aylık süreniz başlamış olur gibi düşünebilirsiniz. Kapanma sorunu yaşamayayım devam etsin derseniz e sime geçebilirsiniz
- 08-05-2025, 11:23:36Konu ile alakası olmasada imzanıza katılmamak elde değil malesef.dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2025, 12:08:16Bana geçen ay 30 gün kaldı diye mesaj geldi 30 gün sonra tam gününde şebeke gitti.