Konu
esim süreci hakkında bilgisi olan
08-05-2025, 11:16:01
#1
dEaTh
malum yd iphone kullanıcısıyım 4 aylık normal sim sürem bu gün doluyor esime geçişi bu gün mu yapmam lazim yoksa yarın yapsam sorun olurmu ?