dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malum yd iphone kullanıcısıyım 4 aylık normal sim sürem bu gün doluyor esime geçişi bu gün mu yapmam lazim yoksa yarın yapsam sorun olurmu ?
Hocam bi kaç gün fazlası oluyor genelde kapanınca yapın zaten 10 dk iş yada bugün yapın