Konu
esim süreci hakkında bilgisi olan
08-05-2025, 11:23:36
#5
Sessiz
dEaTh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
malum yd iphone kullanıcısıyım 4 aylık normal sim sürem bu gün doluyor esime geçişi bu gün mu yapmam lazim yoksa yarın yapsam sorun olurmu ?
Konu ile alakası olmasada imzanıza katılmamak elde değil malesef.