aç kalmaya dayanamamak
16
●550
- 07-05-2025, 16:51:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.95 kilo yetişkin bir bireyim aç kalınca elim ayağım titremeye başın donmeye bayılma hissiyatı yaşıyorum bazı arkadaşlarım tanıdıklarım var akşama kadar birşey yemiyorlar bu durum sizdede varmı neden olur
- 07-05-2025, 16:52:36Bu durumun genelde şekerle alakası olur. Kan tahlili yaptır, açlık tokluk şekerine baktır. Diyete ve egzersize başla. Proteine ağırlık ver. Kan şekerini çabuk yükseltip düşürecek ürünleri yavaş yavaş bırak. (Pilav gibi makarna gibi)
aksi halde açlık hissi yakanı bırakmayacaktır. - 07-05-2025, 16:53:46Merhaba hocam bende de bu durum vardı kilo aldığım zaman oluyordu gittiğim bı diyetisyen kan testi istedi sonuçlarda insülin direncim yüksek çıktı yaz aylarıydı karpuz dahi yemek yasak demişti 1 ayda 6 7 kilo verdim insülin direncim de düşmüştü bı test yaptırın derim.
- 07-05-2025, 16:53:54İnsülin direnci sebebiyle gözün dönüyordur. Karbonhidrat ağırlıklı beslenirsen öyle olur. Tamamen bırakmalısın.
- 07-05-2025, 16:54:05Spor yaparak bol su içerek açlığı yatıştırabiliyoruz aslında.
Deneseniz eminim faydası olacaktır. Zihnimizi sosyalleşerek doldurabiliriz. - 07-05-2025, 16:56:34Şeker olabilir. kan şekerim düşünce bende aynı oluyorum
bu arada yaş kaç acaba. yaşlılık diyebilir miyiz?
- 07-05-2025, 16:58:37ekmek o kadar yemıyorum aslında ama full protein ile baslenıyorum hocam tavuk kebap tavuk kebapHamdiCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2025, 17:02:53Bende aynı sorunları yaşıyordum kan değerlerime baktırdım . Şeker de sorun çıkmadı ama vitamin değerlerim düşük çıktı 1.5 aydır vitamin takviyesi alıyorum okadar açlık hissetmiyorum . Doktora gidip değerlerine baktırmanda fayda varseIahattin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada yaş kaç acaba. yaşlılık diyebilir miyiz?