HamdiCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsülin direnci sebebiyle gözün dönüyordur. Karbonhidrat ağırlıklı beslenirsen öyle olur. Tamamen bırakmalısın.
ekmek o kadar yemıyorum aslında ama full protein ile baslenıyorum hocam tavuk kebap tavuk kebap