Merhaba hocam bende de bu durum vardı kilo aldığım zaman oluyordu gittiğim bı diyetisyen kan testi istedi sonuçlarda insülin direncim yüksek çıktı yaz aylarıydı karpuz dahi yemek yasak demişti 1 ayda 6 7 kilo verdim insülin direncim de düşmüştü bı test yaptırın derim.