• 30-04-2025, 13:51:35
    #55
    Sarı site olmana gerek yok Mavi site olsan da kazanırsın

    Hızlı ol
    Sarı sitede olmayan özellik ekle
    Bir süre ücretsiz üyelik ver ziyaretçi sayını arttır
  • 30-04-2025, 14:14:19
    #56
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size katılıyorum yalnız? arkadaşın söylediği proje çok farklı ve büyük. Büyük paralar ve bütçe gerekli? günlük en kötü 10.000 liralık bir reklam bütçesi gerekir? varmı arkadaşta okadar? profesyonel tanıtım , reklam hizmeti gerekli? bütçe varmı? 1000 lira ile 2000 lira ile bu işe hiç girişmesin. Girişmeye kalkanda hüsran olur. Kısacası arkadaşlar bunu belirtmek istemiş.
    Haklısınız elbette. Reklam ve yazılım için para gerekli tabiki. Benim katılmadığım nokta, yapamazsın denilmesi, dalga geçilmesi.
    Sorun sadece paraysa, teşvik ya da yatırımlar için uğraşabilir. İnsanların her şeyi imkânsız görmesini anlamıyorum.
  • 30-04-2025, 14:15:34
    #57
    bircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız elbette. Reklam ve yazılım için para gerekli tabiki. Benim katılmadığım nokta, yapamazsın denilmesi, dalga geçilmesi.
    Sorun sadece paraysa, teşvik ya da yatırımlar için uğraşabilir. İnsanların her şeyi imkânsız görmesini anlamıyorum.
    bazı şeyler imkansızdır. Şuan senin düşüncen gibi senin gibi kaç kişi düşündü ve vazgeçti hepside bütçe yetersizliğinden onun için PARA PARA PARA gerek
  • 30-04-2025, 14:51:05
    #58
    Reklama en az 1 milyon dolar ayırmışsanız sorun yok.
  • 30-04-2025, 15:08:56
    #59
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarı site olmana gerek yok Mavi site olsan da kazanırsın

    Hızlı ol
    Sarı sitede olmayan özellik ekle
    Bir süre ücretsiz üyelik ver ziyaretçi sayını arttır
    Düşüncem zaten sarı site olmak değil tam olarak sizin de dediğiniz gibi sarı site de olmayan tüm özellikleri entegre etme ve ücretsiz kılma
  • 30-04-2025, 15:12:06
    #60
    bircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız elbette. Reklam ve yazılım için para gerekli tabiki. Benim katılmadığım nokta, yapamazsın denilmesi, dalga geçilmesi.
    Sorun sadece paraysa, teşvik ya da yatırımlar için uğraşabilir. İnsanların her şeyi imkânsız görmesini anlamıyorum.
    Tıpkı bende sizin gibi anlam veremiyorum bu tarz yazılara oysaki benim isteğim bilgi birkimlerinden bana destek olacak bir kaç bilgileri ben de biliyorum yoksa belirli bir bütçe ayrılmasını 😊 ki kaldiki yatırım yapacak ortaklar ve sponsorlar var bu konuda defalarca dediğim gibi projenin detaylarını çıkardık ve yatırımlar alacağımı da biliyorum 😊 teşekürler hocam desteğiniz için bu arada
  • 30-04-2025, 16:32:51
    #61
    Projenizde başarılar dilerim...
  • 30-04-2025, 17:30:35
    #62
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Yüksek sayıda yazılımcı çalıştırmanız, aylarca gelirsiz kalmasını göze almanız, bangır bangır her yerden reklam yapacak kadar bütçeye sahip olmanız gerek. Bunları yapan letgo bile bugün yarışamıyor. 75 TL'ye domain aldım diyen herkes rakip olabilseydi sahibinden altın yumurtlayan kaz olamazdı
  • 30-04-2025, 17:49:10
    #63
    En son yasal düzenlemeler gereği E-Devlet Oauth2 gibi bir şey eklemişlerdi otomotiv satışlarına, sizde yapabilecekseniz ve reklam yayabilecekseniz ne mutlu size