bircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız elbette. Reklam ve yazılım için para gerekli tabiki. Benim katılmadığım nokta, yapamazsın denilmesi, dalga geçilmesi.
Sorun sadece paraysa, teşvik ya da yatırımlar için uğraşabilir. İnsanların her şeyi imkânsız görmesini anlamıyorum.
bazı şeyler imkansızdır. Şuan senin düşüncen gibi senin gibi kaç kişi düşündü ve vazgeçti hepside bütçe yetersizliğinden onun için PARA PARA PARA gerek