Haklısınız elbette. Reklam ve yazılım için para gerekli tabiki. Benim katılmadığım nokta, yapamazsın denilmesi, dalga geçilmesi.
Sorun sadece paraysa, teşvik ya da yatırımlar için uğraşabilir. İnsanların her şeyi imkânsız görmesini anlamıyorum.
bazı şeyler imkansızdır. Şuan senin düşüncen gibi senin gibi kaç kişi düşündü ve vazgeçti hepside

bütçe yetersizliğinden

onun için PARA PARA PARA gerek