Chhhee01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sene 1998 veya 1999
bilgisayar mühendisliğinde okuyan arkadaşıma (ikimizde belediye otobüsündeyiz bu arada bostancıda)
"(arkadaşımın ismi ile) ben de bir site açıp google a rakip olacağım" demiştim arkadaşım da kibar bir dille olamayacağımı anlatmıştı taa o zamanlar üstünden 26 - 27 sene geçmiş

Ama siz yazılımdan anlamıyorum demişsiniz o zaman bu operasyonu yürütecek bütçeye sahip olmalısınız. Hazır yazılımlarla bu işler büyümez acı ama gerçek. Paranızı boşuna harcamayın diye önerebilirim. Yukarıdaki arkadaşın limon tasarımdan siteyi alıp büyütme fikrini daha önce görmüş olsaydım aynısını söylerdim. Ne farkı var sarı siteden o tasarımın Allah aşkına