Hocam bi 20 yıl kadar geç kalmışsınız. Açıp adamların bi ofisini izleyin kimle dans edeceğinizi görün gözünü seveyim. Seri ilan 10 kişiden 15inin aklından geçiyor çok güzel bi pasta var fakat arabam.com bile yılların ilan sitesi yanından geçemiyor araç alıp satmaya başladı son zamanlarda. Aynı şekil letgo oda sahibindene rakip olarak çıktı daha pratik şekilde olduğu için bi tık tutuldu onuda yazılımcıları batırdı. Bildiğim kadarıyla oda araç alıp satma işine döndü otoplus adı altında.

Nacizane tavsiyem olmayan yapılmamış şeyler üzerine düşünün hergün farklı girişimler çıkıyor piyasaya bu saatten sonra ilan, kurye getir götür planlayıp amerikayı keşfetmeye çalışmayın bütçe yoksa olmayacaktır.