gençtim üni yılları
sene 1998 veya 1999
bilgisayar mühendisliğinde okuyan arkadaşıma (ikimizde belediye otobüsündeyiz bu arada bostancıda)
"(arkadaşımın ismi ile) ben de bir site açıp google a rakip olacağım" demiştim arkadaşım da kibar bir dille olamayacağımı anlatmıştı taa o zamanlar üstünden 26 - 27 sene geçmiş
böyle bir anımın olması beni de şaşırtıyor gün geçmiyordu ki en tepeye göz dikmeyelim