Haklısınız elbette. Reklam ve yazılım için para gerekli tabiki. Benim katılmadığım nokta, yapamazsın denilmesi, dalga geçilmesi.
Sorun sadece paraysa, teşvik ya da yatırımlar için uğraşabilir. İnsanların her şeyi imkânsız görmesini anlamıyorum.
Tıpkı bende sizin gibi anlam veremiyorum bu tarz yazılara oysaki benim isteğim bilgi birkimlerinden bana destek olacak bir kaç bilgileri ben de biliyorum yoksa belirli bir bütçe ayrılmasını 😊 ki kaldiki yatırım yapacak ortaklar ve sponsorlar var bu konuda defalarca dediğim gibi projenin detaylarını çıkardık ve yatırımlar alacağımı da biliyorum 😊 teşekürler hocam desteğiniz için bu arada