• 29-04-2025, 02:19:22
    #1
    Yıllar önce evi iyi ki ayırmışım diyorum. iyiler hoşlar seviyorum ama 1 gün gittiğimde bile kalmaya asla tahammül edemiyorum. Sanki eski ailem gitmiş yerlerine başkaları gelmiş gibi hissediyorum. Yaşlandıkça iyice huysuz , her şeye söylenen , asla memnun olmayan insanlara dönüştüler. Eskiden gerçekten böyle değillerdi ve sürekli eleştiri yapıp çok konuşuyorlar.

    Aramızda üniversiteyi bitirip hala ailesi ile yaşayan var ise Allah gerçekten sabır versin arkadaşlar. benim ailem bide çok iyiler ki iyi oldukları halde böyle insanlara dönüştüler yaşlandıkça. 1 gün bir araya gelsek ruhum çekilmiş gibi hissediyorum gerçekten.

    Umarım en kısa zamanda yalnız eve çıkarsınız. Ben bu kadar iyi olmalarına rağmen tahammül edemiyorsam benden kötüleri düşünemiyorum bile.
    • Cartiers
    • deeprock2
    Cartiers ve deeprock2 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 29-04-2025, 02:20:14
    #2
    Aile her şeye rağmen iyidir be
  • 29-04-2025, 02:22:44
    #3
    Seninle birebir aynı düşüncelere sahiptim, hala tek yaşamak isterim ileride fakat yine de aile ailedir.
    Bir gün annenin olmadığını veya herhangi bir hastalığında anlıyorsun.
    Yine de sevelim ailemizi değer bilelim.
  • 29-04-2025, 02:24:53
    #4
    Hocam öyle deme insan bazen pişman olur. Babam şimdi hayatda yok hayatda olsada çok vakit geçirseydim...
  • 29-04-2025, 02:41:21
    #5
    Daralırsın, sinirlenirsin ama sana şu tavsiyem olsun. Bu duyguları yaşadığın an;
    - Rabbim uzun ömür verir de yaşlanırsan bir gün kendinin de böyle olacağını,
    - En kötüsü ise eğer onlar hayatta olmaz ise ne hissedeceğini
    Düşün.
  • 29-04-2025, 02:49:07
    #6
    Sen hiç yaşlanmayacaksın herhalde delikanlı. Foruma kayıt olduğumda 20 yaşımdaydım, bir anda 40 yaşıma geldim. Ömrüm varsa yine bir anda 60 olacağım.

    Evlat ile anne baba yaşlılığı aynıdır, ikisi de sabır ister.
  • 29-04-2025, 02:51:20
    #7
    aynı şekildeyiz bu sene gittim görmeye ama 2 gün kaldım 3. gün 3. sayfaya manşet oluruz ama yine de herşeydir bi yaştan sonra bazen tahamül olmuyor anlaşamıyoruz
  • 29-04-2025, 03:14:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    "Keşke hayatta olsalar da altlarına kadar temizleyip ben baksam" dersin bir gün benim gibi
  • 29-04-2025, 03:32:23
    #9
    Konuyu okudum çok üzüldüm, bir gün anlayacaksınız ama o gün geç olacak.