• 29-04-2025, 03:49:45
    #10
    Yaşım 39 ailemle yaşıyorum ve inan hiçbir yerde hiçbir şekilde mutlu olmayacağım kadar yanlarında mutluyum. Varlıkları bile bana mutluluk veriyor tabii ki kızdığım zaman oluyor Ancak genel olarak onlarsız yapamam diye hissediyorum. Senin ailen belki senin hakkında bazı endişelere kapılıyordur tabii onlar da bu endişelerde haksızlar ama sonuçta anne baba olarak çocuklarının geleceğini düşünüyorlar. Çok yüklenmiyorlarsa sabırlı olmaya çalış belli yaştan sonra inan onlarsız yapamıyorsun
  • 29-04-2025, 06:21:23
    #11
    Hayat çelişkilerle dolu. Babasından hiç memnun olmayan bir arkadaşım vardı. Babası vefat etti. Çok üzüldü.
    "Kel ölür, sırma saçlı olur. Kör ölür, badem gözlü olur." - Atasözü
  • 29-04-2025, 06:49:59
    #12
    Bir gün topraklarını öptüğünde seni dinlemek isterim..
  • 29-04-2025, 07:24:49
    #13
    36 yaşındayım 2 çocuk babasıyım 11 yıllık evliliğim 3. Evimiz olmasına rağmen ailem ile beraber yaşıyorum. Allah başımdan eksik etmesin eşim ve ben çok memnunuz babam bizi düşünüp daha rahat edeceğimiz düşünerek kaç kez genç insanlarsınız kendi evinize gidin desede eşimde bende kabul etmedik.
  • 29-04-2025, 07:50:32
    #14
    Ne edersen onu biçersin.
    Bekar olduğun sürece sorun yok
    Çocuklar olunca işler değişiyor
  • 29-04-2025, 08:36:33
    #15
    Herkes ölümden vurmuş, kendi anne babasından örnek vermiş ama herkesin hayatı da, her insan da bir değil abiler. Siz kendi annenize ve babanıza aşık olabilirsiniz ama yanlarında bir dakika durup su bile içerken huzursuz olacağınız binlerce ebeveyn var dışarıda.
  • 29-04-2025, 15:10:31
    #16
    Babam ve Ben
    4 Yaş: Babam herşeyi bilir.
    5 Yaş: Babam çok şeyi biliyor.
    6 Yaş: Benim babam, senin babandan daha çok şey biliyor.
    8 Yaş: Babam galiba bazı şeyleri biliyor.
    10 Yaş: Babamın gençliğinde herşey çok farklıymış.
    12 Yaş: Aslında babam bu konuda hiçbir şey bilmiyor.
    14 Yaş: Babamı dinlemeye gerek yok! O, artık tamamen çağ dışı.
    21 Yaş: Babam mı? O, hiçbir şeyden anlamaz.
    25 Yaş: Babam bu konuda az da olsa bir şeyler biliyor. Ama o yaştaki insanın bir şeyler bilmesi zaten normal...
    30 Yaş: Bu konuda babamın fikrini alsak iyi olur. Oldukça deneyimli görünüyor.
    35 Yaş: Babama sormadan hiçbir şey yapmasam iyi olacak!
    40 Yaş: Acaba babam bu konunun üstesinden nasıl gelirdi? Ne kadar akıllı ve deneyimli bir insandı.
    50 Yaş: Babamın yanımda olması ve bu konu hakkında fikir vermesini çok isterdim. O'nun ne kadar akıllı olduğunu hiç takdir etmemiştim. Oysa O'ndan çok şey öğrenebilirdim. Meğer babam her şeyi biliyormuş...
  • 29-04-2025, 17:55:10
    #17
    Siz yaşlanınca nasıl olacaksınız acaba? Bazı düşüncelerinizi değiştirmenizi öneririm.
  • 29-04-2025, 21:29:31
    #18
    Daha dün aramızda bi konu oldu. "Ayrı eve çıkıyımda bi kurtulun" diye cümle kurdum.

    Kaç yaşında adamın çok ağrına gittiğini gördüm, gelip sorular sormayan futbol ile ilgilenmeyen adam bana futbol soruları sormaya başladı.

    Aile bazen yaş ilerledikçe düşüncelerimiz ile çok ters gelebiliyor ama bizlerden başka bi dayanakları yok.