Yaşım 39 ailemle yaşıyorum ve inan hiçbir yerde hiçbir şekilde mutlu olmayacağım kadar yanlarında mutluyum. Varlıkları bile bana mutluluk veriyor tabii ki kızdığım zaman oluyor Ancak genel olarak onlarsız yapamam diye hissediyorum. Senin ailen belki senin hakkında bazı endişelere kapılıyordur tabii onlar da bu endişelerde haksızlar ama sonuçta anne baba olarak çocuklarının geleceğini düşünüyorlar. Çok yüklenmiyorlarsa sabırlı olmaya çalış belli yaştan sonra inan onlarsız yapamıyorsun