Sen hiç yaşlanmayacaksın herhalde delikanlı. Foruma kayıt olduğumda 20 yaşımdaydım, bir anda 40 yaşıma geldim. Ömrüm varsa yine bir anda 60 olacağım.

Evlat ile anne baba yaşlılığı aynıdır, ikisi de sabır ister.