Az önce yönetim kararları paylaşıldı. 😀
Çizgi dışına park edenlere 700 küsür lira, sofra bezi silkelemek bir miktar ceza vs aksam makine çalıştırmak hepsinin yanında ihtar ve maddi yaptırımları yazıyor.
Ben, kurallara uyan biri olarak bunu sevdim fakat hukuki dayanağının olmadığının da farkındayım
Yanılıyor muyum?
Site yönetimi ceza yazabilir mi?
24
●1.090
- 28-04-2025, 22:48:56
- 28-04-2025, 22:55:15parasını verip betonu satın alıyorsun komşuların huzrunu gaspetmeyi değilTheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2025, 22:56:43Bir çamaşır makinesinin sesini geçirebilecek kadar yalıtımsız duvar yapanlarda sorun. Ben istediğim saat çalıştırırımphpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2025, 22:58:19İşte mesela sizin gibiler büyük sorun Allah sabır versin sizinle muhatap olmak zorunda kalanaTheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2025, 22:58:46Yönetim planında yer alıyorsa yazabilir. Yönetim planında yer almıyorsa yazamaz, yazsada tahsil edemez. Yönetim planı maliklerinin 4/5 oranında onayıyla değişir ve tapu müdürlüğüne işletilir. Ama paralar böyle 700 -500 gibi ayarliysa kafalarına göre koymuş olabilirler. Olması gereken asgari ücretin yarısı, 4 te 1 gibi olmalı.
- 28-04-2025, 23:00:48Sana mantıklı geliyor mu gidiyorsun 5 milyonluk bir daire satın alıyorsun o parayı ne şartlarda biriktirdin kazandın ama sırf yapı firmasının ucuzluğu yüzünden özgürlüğün kısıtlanıyorphpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
