Az önce yönetim kararları paylaşıldı. 😀
Çizgi dışına park edenlere 700 küsür lira, sofra bezi silkelemek bir miktar ceza vs aksam makine çalıştırmak hepsinin yanında ihtar ve maddi yaptırımları yazıyor.
Ben, kurallara uyan biri olarak bunu sevdim fakat hukuki dayanağının olmadığının da farkındayım
Yanılıyor muyum?