Yönetim planında yer alıyorsa yazabilir. Yönetim planında yer almıyorsa yazamaz, yazsada tahsil edemez. Yönetim planı maliklerinin 4/5 oranında onayıyla değişir ve tapu müdürlüğüne işletilir. Ama paralar böyle 700 -500 gibi ayarliysa kafalarına göre koymuş olabilirler. Olması gereken asgari ücretin yarısı, 4 te 1 gibi olmalı.