Bir ricam olacaktı (Visiual Studio) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir ricam olacaktı (Visiual Studio)
2
●
78
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bir ricam olacaktı (Visiual Studio)
26-04-2025, 09:10:43
#1
HonestEarning
Elimde bi kod var ama iş yerinde olduğum için kodu çalıştıramıyorum ve kuramıyorum. Visiual studio da yapıp bana exe halini atabilecek biri var mı?
Profilimdeki whatsapp linkinden ya da buradan iletişime geçebilirsiniz teşekkür ederim
26-04-2025, 09:33:00
#2
tekfir
Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
Visual studio 'u boykot ediyorum hocam dotnet ile build ederim elzem değilse
26-04-2025, 09:34:55
#3
HonestEarning
tekfir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Visual studio 'u boykot ediyorum hocam dotnet ile build ederim elzem değilse
Hiç elzem değil iş görülsün de
Neden boykot ediyorsunuz onu çok merak ettim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler