• 26-04-2025, 09:10:43
    #1
    Elimde bi kod var ama iş yerinde olduğum için kodu çalıştıramıyorum ve kuramıyorum. Visiual studio da yapıp bana exe halini atabilecek biri var mı?
    Profilimdeki whatsapp linkinden ya da buradan iletişime geçebilirsiniz teşekkür ederim
  • 26-04-2025, 09:33:00
    #2
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Visual studio 'u boykot ediyorum hocam dotnet ile build ederim elzem değilse
  • 26-04-2025, 09:34:55
    #3
    tekfir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Visual studio 'u boykot ediyorum hocam dotnet ile build ederim elzem değilse
    Hiç elzem değil iş görülsün de
    Neden boykot ediyorsunuz onu çok merak ettim