Elimde bi kod var ama iş yerinde olduğum için kodu çalıştıramıyorum ve kuramıyorum. Visiual studio da yapıp bana exe halini atabilecek biri var mı?
Profilimdeki whatsapp linkinden ya da buradan iletişime geçebilirsiniz teşekkür ederim