Konu
Bir ricam olacaktı (Visiual Studio)
26-04-2025, 09:33:00
#2
tekfir
Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
Visual studio 'u boykot ediyorum hocam dotnet ile build ederim elzem değilse