Konu
Bir ricam olacaktı (Visiual Studio)
26-04-2025, 09:34:55
#3
HonestEarning
tekfir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Visual studio 'u boykot ediyorum hocam dotnet ile build ederim elzem değilse
Hiç elzem değil iş görülsün de
Neden boykot ediyorsunuz onu çok merak ettim